Status:
Død
Gjølmes Thunder (Varmblods traver)
N-82-5703
- Farge: Mellombr.
- Årgang: 1982
- Kjønn: Vallak
- Eier: Knut Botngård-Rolf Gundersen, BJUGN
- Oppdretter: Erik Morten Garberg, GJØLME
- Starter: 73
- 1. plass: 1
- 2. plass: 3
- 3. plass: 4
- Plassering: 29
- Volte: (6)20,2K
- Auto: (6)19,6aM
- Premier: kr 64 300
Karriere
Starter 1986
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 2/2140 | 2 | 2 | BR | - | 0204 | 0 | 0 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 03 | 5/2140 | 5 | 5 | BR | - | 0120 | 0 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 2/2140 | 2 | 2 | 26,7 | 0 | 0055 | 0 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 03 | 9/1640 | 9 | 9 | dg | - | 0189 | 0 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 07 | 2/2140 | 2 | 2 | BR | - | 0057 | 0 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 3/2140 | 3 | 3 | 23,6 | 3 | 0123 | 2200 | 2 200 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 05 | 7/1640 | 7 | 7 | 27,4 | 0 | 0077 | 0 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 5/2140 | 5 | 5 | BR | - | 0137 | 0 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 9/2140 | 9 | 9 | dg | - | 0067 | 0 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 5/2140 | 5 | 5 | BR | - | 0059 | 0 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 02 | 13/1620 | 13 | 13 | 21,5 | 5 | 0071 | 1000 | 1 000 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 03 | 8/1660 | 8 | 8 | dg | - | 0354 | 0 | 0 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 09 | 8/1640 | 8 | 8 | dg | - | 0061 | 0 | 0 | ||||||
Magne Olsen (T) | Leangen Travbane | 05 | 8/1640 | 8 | 8 | BR | - | 0145 | 0 | 0 | ||||||
Hans Petter Iversen (T) | Leangen Travbane | 09 | 1/1640 | 1 | 1 | 23,2 | 0 | 0180 | 0 | 0 |
Viser 1 til 15 av totalt 26 rader
Stamtavle
Utstilling
Årstall | Sted | Klasse | Resultat | Kvalitet | Detaljer |
---|