Status:
Død
Lex Vinn (Kaldblods traver)
N-82-0032
- Farge: Brun
- Årgang: 1982
- Kjønn: Vallak
- Eier: Ståle Enoksen-Ingebjørg Larsen, NODELAND
- Oppdretter: Per Gravdal, TRANBY
- Starter: 43
- 1. plass: 1
- 2. plass: 3
- 3. plass: 3
- Plassering: 6
- Volte: (6)38,4M
- Auto:
- Premier: kr 33 650
Starter 1986
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 7/2120 | 7 | 6 | 41,3 | 3 | 0082 | 1 350 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Drammen Travbane | 07 | 5/1700 | 5 | 5 | dg | - | 0082 | 0 | ||||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 1/2100 | 1 | 1 | 41,8 | 0 | 0027 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 09 | 6/2140 | 6 | 6 | 42,1 | 3 | 0082 | 3 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 3/2100 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Knut Endre Lie (T) | Bjerke Travbane | 08 | 10/2160 | 10 | 10 | 41,5 | 0 | 0060 | 0 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 4/1640 | 4 | 4 | 40,1 | 3 | 0119 | 3 500 | ||||||
Kristen T. Gundersen (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 8/2120 | 8 | 8 | 43,0 | 4 | 0047 | 1 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Drammen Travbane | 01 | 7/2100 | 7 | 7 | 41,3 | 2 | 0342 | 3 000 | ||||||
Atle Jostein Owren (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 9/2100 | 9 | 9 | 42,7 | 7 | 0283 | 1 000 | ||||||
Ole A. Landaas (T) | Drammen Travbane | 01 | 8/2100 | 8 | 8 | 45,5 | 0 | 0263 | 0 | ||||||
Frode Fladen (T) | Momarken Travbane | 07 | 3/2000 | 3 | 3 | 43,6 | 0 | 0581 | 0 | ||||||
Atle Jostein Owren (T) | Momarken Travbane | 01 | 8/2000 | 8 | 8 | 45,5 | 0 | 0878 | 0 | ||||||
Ole A. Landaas (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 5/2000 | 5 | 5 | 44,2 | 8 | 0449 | 800 | ||||||
Atle Jostein Owren (T) | Momarken Travbane | 07 | 11/2000 | 11 | 11 | 42,9 | 8 | 0898 | 800 | ||||||
Ole A. Landaas (T) | Drammen Travbane | 07 | 4/2100 | 4 | 4 | 45,0 | 0 | 1116 | 0 | ||||||
Ole A. Landaas (T) | Drammen Travbane | 92 | 5/1700 | 5 | 5 | 47,3 | - | P | 0 |