Status:
Død
Skogli Frøkna (Kaldblods traver)
N-81-0816
- Farge: Brun
- Årgang: 1981
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Anne Lise Foss & Per Torolf Foss, HOKKSUND
- Oppdretter: Ragnhild Skogli & Tove Skogli, STOKKE
- Starter: 117
- 1. plass: 2
- 2. plass: 6
- 3. plass: 5
- Plassering: 51
- Volte: (6)33,7K
- Auto: (9)33,0aK
- Premier: kr 110 500
Starter 1985
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Roy Gjølberg (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 12/2040 | 12 | 12 | 37,9 | 5 | 0319 | 900 | ||||||
Roy Gjølberg (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 1/1700 | 1 | 1 | 38,0a | 3 | 0240 | 1 500 | ||||||
Ulf Thoresen | Jarlsberg Travbane | 02 | 1/1960 | 1 | 1 | 40,4a | 7 | 0063 | 800 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 4/2000 | 4 | 4 | 38,1 | 0 | 0917 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Klosterskogen Travbane | 02 | 2/2500 | 2 | 2 | 41,9 | 0 | 0099 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 03 | 8/2100 | 8 | 8 | dg | - | 0262 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 3/1600 | 3 | 3 | 38,9 | 7 | 0090 | 800 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 5/2000 | 5 | 5 | BR | - | 1156 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 5/2000 | 5 | 5 | 38,6 | 6 | 0607 | 800 | ||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 11/2220 | 11 | 11 | 40,4 | 0 | 0120 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 11/2560 | 11 | 11 | 39,5 | 5 | 0020 | 900 | ||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 8/2100 | 8 | 8 | 39,1a | 7 | 0294 | 1 000 | ||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 10 | 4/2600 | 4 | 4 | 36,8a | 4 | 0091 | 1 500 | ||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 6/2600 | 6 | 6 | 38,2a | 0 | 0543 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 2/2000 | 2 | 2 | 39,4 | 0 | 0202 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 2/1700 | 2 | 2 | 37,4a | 6 | 0212 | 800 | ||||||
Trond Skauen (T) | Drammen Travbane | 08 | 12/2100 | 12 | 11 | 37,5 | 4 | 0074 | 1 250 | ||||||
Trond Skauen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 1/2100 | 1 | 1 | 36,3 | 5 | 0235 | 900 | ||||||
Trond Skauen (T) | Drammen Travbane | 08 | 7/2520 | 7 | 7 | 38,7 | 6 | 0277 | 800 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 91 | 5/1620 | 5 | 5 | 39,8 | - | P | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Momarken Travbane | 02 | 8/1600 | 8 | 7 | g7 | 0 | 0284 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 1/2000 | 1 | 1 | BR | - | 0463 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 5/2000 | 5 | 5 | BR | - | 0109 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 13/2120 | 13 | 13 | BR | - | 0127 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 13/2140 | 13 | 13 | 40,4 | 4 | 0120 | 1 500 | ||||||
Magnus Helland (C) | Drammen Travbane | 02 | 11/2100 | 11 | 11 | 39,4a | 0 | 0073 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 8/2120 | 8 | 8 | 39,4 | 3 | 0111 | 2 000 | ||||||
Magnus Helland (C) | Jarlsberg Travbane | 02 | 5/1600 | 5 | 5 | 43,3 | 0 | 0088 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 02 | 5/2100 | 5 | 5 | 43,6 | 0 | 0186 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 07 | 3/2100 | 3 | 3 | 44,2 | 0 | 0084 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 09 | 3/2100 | 3 | 3 | 43,2 | 6 | 0033 | 800 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 01 | 15/2020 | 15 | 15 | 39,0 | 2 | 0132 | 2 500 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 02 | 1/2440 | 1 | 1 | dg | - | 0128 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 01 | 14/1720 | 14 | 14 | dg | - | 0086 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 3/2120 | 3 | 3 | 41,5 | 4 | 0020 | 1 500 | ||||||
Egil Flenes Stall (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 1/1700 | 1 | 1 | 38,7 | 4 | 0442 | 2 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 01 | 8/2000 | 8 | 8 | 41,1 | 6 | 0104 | 800 | ||||||
Egil Flenes Stall (T) | Bjerke Travbane | 08 | 4/2100 | 4 | 4 | 44,8 | 5 | 0101 | 1 000 | ||||||
Egil Flenes Stall (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 7/2100 | 7 | 7 | 43,3 | 4 | 0215 | 1 050 |