Status:
Død
Raytussa (Kaldblods traver)
N-76-0196
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1976
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Kjell Skogdalen-Julius Klemmetsdal, LIERSKOGEN
- Oppdretter: Håkon Nygård, ASKIM
- Starter: 143
- 1. plass: 19
- 2. plass: 20
- 3. plass: 6
- Plassering: 18
- Volte: (8)29,1K
- Auto: (8)28,6aK
- Premier: kr 260 974
Starter 1984
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 09 | 2/1960 | 2 | 2 | STR | - | 0 | |||||||
Trond Skofsrud (T) | SVERIGE | 08 | 0/2180 | 0 | 15 | 30,0 | 0 | 0082 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 09 | 7/2020 | 7 | 7 | 29,1 | 0 | 0570 | 0 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Momarken Travbane | 06 | 13/2040 | 13 | 13 | STR | - | 0 | |||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 09 | 9/1700 | 9 | 9 | 28,6a | 2 | 0126 | 3 000 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Momarken Travbane | 06 | 9/2020 | 9 | 9 | 31,7 | 0 | 0115 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 14/1620 | 14 | 14 | 29,1 | 3 | 0627 | 2 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 07 | 3/2000 | 3 | 3 | 33,2 | 4 | 0088 | 1 500 | ||||||
Ulf Thoresen | Bjerke Travbane | 08 | 2/1600 | 2 | 2 | 33,3a | 3 | 0098 | 3 000 | ||||||
Ulf Thoresen | Bjerke Travbane | 08 | 8/2100 | 8 | 8 | 34,0 | 8 | 0118 | 1 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 01 | 7/1600 | 7 | 7 | 32,9 | 0 | 0268 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 06 | 9/2020 | 9 | 9 | 33,5 | 5 | 0081 | 1 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 7/2100 | 7 | 6 | 34,6 | 0 | 0058 | 0 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Bjerke Travbane | 06 | 3/1700 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 11/2100 | 11 | 11 | 32,0 | 3 | 0710 | 8 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Drammen Travbane | 08 | 10/1700 | 10 | 10 | 33,9 | 0 | 0105 | 0 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Momarken Travbane | 01 | 9/2000 | 9 | 9 | 33,0 | 3 | 0060 | 4 000 |