Status:
Død
Selenason (Kaldblods traver)
N-07-0689
- Farge: Svart
- Årgang: 2007
- Kjønn: Vallak
- Eier: Katarina Urban, DK-4571 Grevinge,
- Oppdretter: Jørn Fostvedt, KRAGERØ
- Starter: 49
- 1. plass: 5
- 2. plass: 6
- 3. plass: 7
- Plassering: 10
- Volte: (6)29,5K
- Auto: (8)27,0aK
- Premier: kr 170 000
Starter 2012
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Vidar Hop (T) | Bjerke Travbane | 08 | 6/1640 | 6 | 6 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Kristian Malmin (T) | Bjerke Travbane | 02 | 2/2100 | 2 | 2 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Vidar Hop (T) | Momarken Travbane | 03 | 7/2140 | 7 | 7 | 36,0ag | 6 | G | 62 | 2 000 | |||||
Vidar Hop (T) | Bjerke Travbane | 01 | 9/1609 | 9 | 9 | 30,8a | 2 | 369 | 7 500 | ||||||
Geir Flåten (T) | Momarken Travbane | 03 | 3/2140 | 3 | 3 | br ag | - | G | 200 | 0 | |||||
Magnus Helland (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 3/2100 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Magnus Helland (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 5/1609 | 5 | 5 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 9/2100 | 9 | 9 | 32,1ag | 4 | G | 96 | 3 000 | |||||
Geir Flåten (T) | Drammen Travbane | 04 | 8/1700 | 8 | 8 | 30,5ag | 6 | G | 485 | 2 000 | |||||
Thor Borg (T) | Bjerke Travbane | 09 | 10/2140 | 10 | 10 | 35,6 g | 0 | G | 361 | 0 | |||||
Vidar Hop (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 3/2120 | 3 | 12 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Vidar Hop (T) | Drammen Travbane | 01 | 8/2100 | 8 | 8 | 35,1a | 3 | 361 | 4 000 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Momarken Travbane | 03 | 3/2160 | 3 | 11 | 35,4 g | 0 | G | 48 | 0 | |||||
Thor Borg (T) | Bjerke Travbane | 08 | 6/2160 | 6 | 12 | 35,3 g | 0 | G | 419 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 1/2100 | 1 | 1 | 35,7 g | 6 | G | 162 | 2 000 | |||||
Thor Borg (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 1/2100 | 1 | 1 | 35,1 | 3 | 75 | 5 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 5/2120 | 5 | 11 | 36,2 | 6 | 102 | 2 000 |