Status:
Død
Skerry Up And Go (Varmblods traver)
N-98-5666
- Farge: Brun
- Årgang: 1998
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Marianne Sæther, SKOTSELV
- Oppdretter: Åse Skjæret, S-524 96 LJUNG, Psevd: Stall Skerry
- Starter: 36
- 1. plass: 1
- 2. plass: 3
- 3. plass: 3
- Plassering: 15
- Volte: (6)17,1K
- Auto: (5)16,8aK
- Premier: kr 58 400
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 5/1600 | 5 | 5 | 17,1 | 6 | 0194 | 1 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 10 | 9/1609 | 9 | 9 | 17,3a | 0 | 0206 | 0 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Biri Travbane | 02 | 5/2100 | 5 | 5 | 18,5a | 0 | 0378 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 5/2100 | 5 | 5 | 20,0 | 1 | 0160 | 5 000 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bjerke Travbane | 08 | 11/2160 | 11 | 11 | 18,6 | 0 | 0579 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 4/2100 | 4 | 4 | 21,2a | 4 | 0104 | 2 500 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bjerke Travbane | 08 | 5/2100 | 5 | 5 | 18,6a | 0 | 0207 | 0 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bjerke Travbane | 06 | 11/1609 | 11 | 11 | 19,1a | 6 | 0492 | 1 500 | ||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 7/1609 | 7 | 7 | 17,4a | 3 | 0322 | 4 000 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bjerke Travbane | 05 | 12/1609 | 12 | 12 | 17,9a | 0 | 0926 | 0 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Drammen Travbane | 02 | 9/2100 | 9 | 9 | 20,0 | 6 | 0365 | 1 500 | ||||||
Frode Fladen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 7/2140 | 7 | 7 | 21,1 g | 0 | G | 0521 | 0 | |||||
Gunnar Austevoll (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 5/2100 | 5 | 5 | 18,8a | 4 | 0345 | 2 000 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 4/2100 | 4 | 4 | 20,3a | 0 | 0172 | 0 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Biri Travbane | 02 | 6/2100 | 6 | 6 | 18,6a | 5 | 0237 | 1 500 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bjerke Travbane | 04 | 1/2640 | 1 | 1 | 18,8 | 6 | 0483 | 1 500 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bjerke Travbane | 03 | 11/1609 | 11 | 11 | 16,8a | 0 | 1923 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Drammen Travbane | 03 | 11/1700 | 11 | 11 | 18,6 | 7 | 0213 | 1 500 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Drammen Travbane | 02 | 6/2100 | 6 | 6 | dg | - | 0069 | 0 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Drammen Travbane | 03 | 2/2100 | 2 | 2 | 19,0a | 5 | 0074 | 1 500 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Bjerke Travbane | 02 | 5/1640 | 5 | 5 | 18,2 | 6 | 0111 | 1 500 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | 17,8a | 4 | 0190 | 1 800 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Bjerke Travbane | 02 | 3/1640 | 3 | 3 | 18,1 | 2 | 0094 | 8 000 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Bjerke Travbane | 03 | 6/2100 | 6 | 6 | 20,2a | 0 | 0219 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 02 | 11/2100 | 11 | 11 | 19,9 | 3 | 0420 | 2 500 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Bjerke Travbane | 08 | 12/2160 | 12 | 12 | 19,4 | 4 | 0216 | 3 000 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Jarlsberg Travbane | 05 | 8/1600 | 8 | 8 | 22,8 | 4 | 0102 | 1 800 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Biri Travbane | 02 | 10/2100 | 10 | 10 | 19,4 | 3 | 0509 | 2 500 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bjerke Travbane | 02 | 12/2160 | 12 | 12 | 20,5 | 0 | 0855 | 0 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 3/2100 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 2/2140 | 2 | 2 | dgp | 0 | 0623 | 0 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Drammen Travbane | 02 | 1/2100 | 1 | 1 | dg | - | 0040 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Drammen Travbane | 02 | 7/2100 | 7 | 7 | 23,1 | 2 | 0476 | 6 000 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Momarken Travbane | 05 | 6/2000 | 6 | 6 | 20,9 | 6 | 0083 | 1 500 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Drammen Travbane | 08 | 13/2120 | 13 | 13 | 20,9 | 4 | 0220 | 1 800 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Drammen Travbane | 07 | 3/2100 | 3 | 3 | 22,9 g | 0 | G | 0073 | 0 | |||||
Gunnar Austevoll (T) | Drammen Travbane | 07 | 1/2100 | 1 | 1 | 20,9 | 2 | 0106 | 4 000 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Drammen Travbane | 91 | 3/2100 | 3 | 3 | 24,9 | - | P | 0 |