Status:
Død
Sandungs Djerven (Kaldblods traver)
N-97-0355
- Farge: Lys M.Brun
- Årgang: 1997
- Kjønn: Vallak
- Eier: Charlotte Sørensen & Frank O. Sørensen, FLESBERG
- Oppdretter: Mona Ensrud, BUD
- Starter: 55
- 1. plass: 0
- 2. plass: 1
- 3. plass: 3
- Plassering: 23
- Volte: (10)32,9M
- Auto: (12)30,5aK
- Premier: kr 61 250
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Marthe E. Ottersen | Biri Travbane | 02 | 8/2120 | 8 | 9 | M | BR | - | 498 | 0 | |||||
Martha Lindstad (A) | Drammen Travbane | 22 | 1/2100 | 1 | 1 | M | 40,2 | - | P | 0 | |||||
Glenn Kramer Stenberg (T) | Biri Travbane | 03 | 3/2100 | 3 | 3 | dist a | 0 | 689 | 0 | ||||||
Thor Borg (T) | Drammen Travbane | 01 | 9/1700 | 9 | 9 | 32,0a | 0 | 386 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 6/1609 | 6 | 7 | 31,1a | 6 | 360 | 2 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Biri Travbane | 04 | 4/1609 | 4 | 4 | 33,7a | 5 | 184 | 2 500 | ||||||
Pål Sem (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 6/1660 | 6 | 7 | dist | 0 | 176 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Biri Travbane | 05 | 11/2100 | 11 | 11 | 33,9a | 2 | 335 | 7 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Drammen Travbane | 01 | 4/1700 | 4 | 4 | 32,5a | 6 | 380 | 2 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 1/1609 | 1 | 2 | dg | - | 192 | 0 | ||||||
Thor Borg (T) | Drammen Travbane | 03 | 1/1700 | 1 | 1 | 38,2a | 0 | 308 | 0 | ||||||
Thor Borg (T) | Bjerke Travbane | 02 | 11/1609 | 11 | 11 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Biri Travbane | 05 | 2/1609 | 2 | 2 | 31,9a | 6 | 624 | 2 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Drammen Travbane | 10 | 9/1700 | 9 | 9 | 34,0a | 3 | 85 | 4 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 9/2100 | 9 | 9 | 34,7a | 3 | 210 | 3 500 | ||||||
Thor Borg (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 9/2100 | 9 | 9 | 34,4a | 5 | 199 | 2 500 | ||||||
Thor Borg (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 6/1609 | 6 | 6 | br ag | - | G | 184 | 0 | |||||
Asbjørn Wright (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 3/2100 | 3 | 4 | dist ag | 0 | G | 377 | 0 | |||||
Asbjørn Wright (T) | Biri Travbane | 02 | 9/1609 | 9 | 9 | 30,5a | 0 | 860 | 0 | ||||||
Asbjørn Wright (T) | Drammen Travbane | 03 | 10/1700 | 10 | 10 | 34,1a | 6 | 355 | 2 000 | ||||||
Asbjørn Wright (T) | Drammen Travbane | 02 | 12/1720 | 12 | 14 | 34,0 | 7 | 723 | 2 000 | ||||||
Asbjørn Wright (T) | Klosterskogen Travbane | 05 | 4/1700 | 4 | 4 | 40,5 g | 0 | G | 480 | 0 | |||||
Asbjørn Wright (T) | Drammen Travbane | 02 | 3/2100 | 3 | 3 | 34,7 | 4 | 347 | 5 000 | ||||||
Magnus Helland (C) | Klosterskogen Travbane | 03 | 2/1700 | 2 | 2 | 33,8a | 0 | 248 | 0 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 2/2100 | 2 | 2 | 34,4 g | 0 | G | 513 | 0 | |||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 04 | 2/1700 | 2 | 2 | br ag | - | G | 375 | 0 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Drammen Travbane | 08 | 11/1700 | 11 | 11 | 34,3ag | 0 | G | 640 | 0 | |||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 02 | 2/1700 | 2 | 2 | 33,0a | 5 | 336 | 2 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 02 | 7/1700 | 7 | 7 | 33,1a | 4 | 186 | 3 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (R) | Bjerke Travbane | 08 | 2/2160 | 2 | 6 | 32,9 | 4 | 337 | 2 500 | ||||||
Thor Borg (C) | Momarken Travbane | 07 | 1/2160 | 1 | 12 | 34,4 | 5 | 515 | 1 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | 35,9 | 4 | 110 | 2 500 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 7/2100 | 7 | 7 | 34,2 g | 6 | G | 212 | 1 500 | |||||
Kai Johansen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 6/2140 | 6 | 6 | 34,4 g | 0 | G | 422 | 0 | |||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Drammen Travbane | 21 | 2/2120 | 2 | 3 | 37,8 | - | P | 0 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Bjerke Travbane | 05 | 2/2140 | 2 | 2 | dg | - | 0270 | 0 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Bjerke Travbane | 02 | 3/2140 | 3 | 3 | 37,8 | 0 | 1455 | 0 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Biri Travbane | 02 | 8/1600 | 8 | 8 | dist g | 0 | G | 0772 | 0 | |||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Jarlsberg Travbane | 02 | 1/2100 | 1 | 1 | 37,6 | 6 | 1199 | 1 000 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Bjerke Travbane | 02 | 3/2140 | 3 | 3 | 37,3 | 0 | 0650 | 0 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Bjerke Travbane | 02 | 6/2140 | 6 | 6 | 37,3 | 3 | 0927 | 4 000 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Bjerke Travbane | 02 | 9/2160 | 9 | 9 | 38,8 | 0 | 1119 | 0 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Momarken Travbane | 02 | 1/2000 | 1 | 1 | 35,6 | 5 | 0476 | 1 000 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Biri Travbane | 07 | 8/2120 | 8 | 8 | 37,4 | 5 | 0281 | 1 000 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Bjerke Travbane | 08 | 11/2160 | 11 | 11 | dg | - | 0974 | 0 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Drammen Travbane | 07 | 1/2100 | 1 | 1 | 36,8 | 5 | 0597 | 1 500 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Drammen Travbane | 01 | 12/2120 | 12 | 12 | 38,6 | 0 | 1238 | 0 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Drammen Travbane | 01 | 15/2120 | 15 | 15 | 37,0 | 8 | 1506 | 1 000 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Biri Travbane | 09 | 7/2120 | 7 | 7 | dist g | 0 | G | 0594 | 0 | |||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Momarken Travbane | 01 | 11/1620 | 11 | 11 | 39,3 g | 9 | G | 0643 | 1 000 | |||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Momarken Travbane | 07 | 3/2000 | 3 | 3 | 37,3 | 4 | 0376 | 1 250 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Drammen Travbane | 01 | 7/2120 | 7 | 7 | 37,1 | 0 | 0750 | 0 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Momarken Travbane | 01 | 4/1600 | 4 | 4 | 38,6 g | 0 | G | 0371 | 0 | |||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Jarlsberg Travbane | 01 | 12/1620 | 12 | 12 | 37,5 | 7 | 0973 | 1 000 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Momarken Travbane | 07 | 7/1600 | 7 | 7 | 43,4 | 7 | 0551 | 1 000 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Biri Travbane | 01 | 6/1600 | 6 | 6 | 41,3 | 0 | 0374 | 0 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Momarken Travbane | 01 | 4/2000 | 4 | 4 | dist g | 0 | G | 1147 | 0 | |||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Biri Travbane | 01 | 12/1600 | 12 | 12 | 40,4 | 0 | 0243 | 0 | ||||||
Dag Petter Johnsrud (A) | Bjerke Travbane | 92 | 2/2160 | 2 | 2 | 39,3 | - | P | 0 |