Status:
Død
Sæterpila (Kaldblods traver)
N-84-0066
- Farge: Brun
- Årgang: 1984
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Emort Thulien, FÅVANG
- Oppdretter: Øyvind Lindalen, SANDER
- Starter: 59
- 1. plass: 1
- 2. plass: 8
- 3. plass: 6
- Plassering: 29
- Volte: (6)32,9K
- Auto: (5)32,6aM
- Premier: kr 106 300
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Magnus Helland (C) | Drammen Travbane | 04 | 5/2100 | 5 | 5 | BR | - | 0254 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 05 | 3/2100 | 3 | 3 | 36,6a | 7 | 0064 | 1 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 02 | 9/2100 | 9 | 9 | 36,7 | 0 | 0065 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 03 | 5/2000 | 5 | 5 | 33,1a | 2 | 0196 | 3 500 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 03 | 1/2000 | 1 | 1 | 34,3 g | 5 | G | 0168 | 1 700 | |||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 06 | 2/2100 | 2 | 2 | 32,8a | 4 | 0162 | 2 800 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Momarken Travbane | 07 | 9/2000 | 9 | 9 | 36,3ag | 7 | G | 0038 | 1 500 | |||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 04 | 1/2100 | 1 | 1 | 32,9 | 2 | 0092 | 3 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Leangen Travbane | 02 | 9/2160 | 9 | 9 | dg | - | 0318 | 0 | ||||||
Jan Arne Flor (T) | Biri Travbane | 05 | 8/2100 | 8 | 8 | 35,8a | 0 | 0188 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 03 | 1/1700 | 1 | 1 | STR | - | 0 | |||||||
Magnus Helland (C) | Bjerke Travbane | 03 | 8/2600 | 8 | 8 | 33,9a | 7 | 0208 | 1 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 08 | 1/2000 | 1 | 1 | 34,6 | 2 | 0547 | 3 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 04 | 5/1700 | 5 | 5 | 34,9 | 3 | 0108 | 2 700 | ||||||
Jan Arne Flor (T) | Biri Travbane | 91 | 5/1600 | 5 | 5 | 37,1 g | - | G | P | 0 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 01 | 6/1609 | 6 | 6 | 34,7ag | 0 | G | 0143 | 0 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 03 | 10/1609 | 10 | 10 | dg | - | 0136 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 05 | 12/1609 | 12 | 12 | 33,3a | 5 | 0338 | 1 600 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 05 | 11/1700 | 11 | 11 | 34,0 | 6 | 0132 | 1 500 | ||||||
Frode Fladen (T) | Bjerke Travbane | 10 | 2/2100 | 2 | 2 | 35,5a | 4 | 0178 | 2 800 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 3/1609 | 3 | 3 | 33,3a | 1 | 0066 | 10 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Drammen Travbane | 02 | 11/2100 | 11 | 11 | dg | - | 0181 | 0 | ||||||
Leif Kjøniksen (D) | Momarken Travbane | 04 | 3/2000 | 3 | 3 | 33,8ag | 5 | G | 0356 | 1 600 | |||||
Gunnar Eggen (T) | Biri Travbane | 12 | 6/1600 | 6 | 6 | 34,4 g | 5 | G | 0042 | 1 700 | |||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 01 | 10/2100 | 10 | 10 | 32,6a | 0 | 0106 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 12/1609 | 12 | 12 | 34,3ag | 2 | G | 0030 | 5 000 | |||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 09 | 8/1700 | 8 | 8 | 32,9ag | 3 | G | 0277 | 4 500 | |||||
Frode Karl Hansen (A) | Leangen Travbane | 01 | 6/1640 | 6 | 6 | dg | - | 0103 | 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 10 | 9/2100 | 9 | 9 | 34,6a | 4 | 0268 | 2 800 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 06 | 11/1609 | 11 | 11 | 34,7a | 4 | 0186 | 2 800 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 11/2100 | 11 | 11 | 35,2a | 4 | 0222 | 2 800 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 08 | 8/2100 | 8 | 8 | 37,1 | 3 | 0093 | 2 700 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 07 | 1/2000 | 1 | 1 | 37,5 | 3 | 0065 | 2 500 | ||||||
Kai Frode Olsen (A) | Bjerke Travbane | 01 | 1/2140 | 1 | 1 | 37,6 | 4 | 0126 | 2 800 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 08 | 10/2100 | 10 | 10 | 38,0 | 2 | 0220 | 3 000 | ||||||
Roy Gjølberg (T) | Bjerke Travbane | 08 | 2/2140 | 2 | 2 | 39,5 g | 6 | G | 0097 | 1 500 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 04 | 3/1609 | 3 | 3 | 36,9ag | 7 | G | 0058 | 1 500 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 01 | 9/2100 | 9 | 9 | 41,4 | 2 | 0072 | 3 000 | ||||||
Kjell Varhaug (T) | Biri Travbane | 04 | 10/2120 | 10 | 10 | br g | - | G | 0064 | 0 | |||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 04 | 3/2140 | 3 | 3 | 39,9 | 4 | 0101 | 1 600 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 02 | 15/2120 | 15 | 15 | 38,6 | 6 | 0059 | 1 000 | ||||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 05 | 1/2140 | 1 | 1 | 37,4 | 2 | 0156 | 3 500 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 11/2160 | 11 | 11 | 39,5 | 5 | 0148 | 1 200 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 8/2160 | 8 | 8 | 39,9 g | 5 | G | 0114 | 1 200 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 4/2140 | 4 | 4 | 39,8 g | 5 | G | 0042 | 1 200 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 10/2160 | 10 | 10 | 39,2 | 4 | 0107 | 2 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 10 | 4/2160 | 4 | 4 | 39,3 g | 4 | G | 0019 | 2 500 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 9/2140 | 9 | 9 | 39,7 | 2 | 0041 | 3 000 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 02 | 11/2140 | 11 | 11 | 39,6 | 4 | 0070 | 1 600 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 09 | 9/2100 | 9 | 9 | 39,0ag | 7 | G | 0092 | 1 000 | |||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 4/2600 | 4 | 4 | 38,7a | 0 | 0360 | 0 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 03 | 13/1620 | 13 | 12 | 40,7 g | 6 | G | 0059 | 1 000 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 08 | 10/2600 | 10 | 10 | 43,3ag | 0 | G | 0195 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 02 | 7/1700 | 7 | 7 | 34,9a | 0 | 0295 | 0 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 09 | 7/2140 | 7 | 7 | 40,0 g | 7 | G | 0149 | 1 200 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 02 | 10/1609 | 10 | 10 | 46,2ag | 0 | G | 0135 | 0 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 10 | 13/1660 | 13 | 13 | 43,7 g | 0 | G | 0482 | 0 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 10 | 6/2140 | 6 | 6 | 42,1 | 3 | 0039 | 3 500 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 01 | 8/2100 | 8 | 8 | 42,4 g | 7 | G | 0196 | 1 000 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 06 | 8/2100 | 8 | 8 | 40,5a | 6 | 0320 | 1 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 01 | 11/1600 | 11 | 11 | 42,0 | 3 | 0116 | 2 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 91 | 4/1600 | 4 | 4 | 46,3 | - | P | 0 |