Min Side - Ofte stilte spørsmål

Min Side er DNTs nye kundeportal. DNT lanserte portalen i desember 2017. Portalen har navn Min Side og inneholder informasjon og tjenester for deg som driver med hest registrert i DNT.

 

Hvem har tilgang?

I første omgang er det kun travlagsmedlemmer som er lisensinnehavere eller ansvarlige eiere som får tilgang til Min Side. Etter hvert som det legges til flere funksjoner vil portalen bli tilgjengelig for flere.

Nye brukere vil få tilsendt informasjon om innlogging på e-post. For å registrere nye brukere trenger vi e-postadresse og mobilnummer. Dette kan du selv oppdatere i medlemsregisteret. Dersom du ikke har tilgang til medlemsregisteret kan du sende inn signert kontaktskjema til DNT per post eller e-post (trykk her for pdf / docx

Brukernavn og passord

Brukernavnet ditt er e-postadressen din. Førstegangspassord er tilsendt på e-post/sms ved registrering av brukeren. Dette bør endres ved første pålogging. Dersom du har glemt passordet ditt, kan du få tilsendt nytt passord på sms ved å klikke "Glemt passord" på innloggingssiden.

Mine eide hester 

Oversikten viser hester du er ansvarlig eier for. Det vises varsel eller stopp-symbol dersom det er anmerkninger om hesten som gjør at den ikke er startberettiget.

Endre adresse i Min profil

Klikk på brukernavnet øverst i høyre hjørne og velg "Min Profil". Her finner du hvilke kontaktinformasjon vi har lagret om deg og du kan endre postadresse, e-postadresse og telefonnummer. 

Kundeservice 

Har du problemer med innlogging, ta kontakt med DNTs servicetorg på e-post (post@travsport.no) eller telefon 22 95 60 00.